BRING ME THE HORIZON е новото име за "Hills of Rock 2024"

6 мар 2024, 12:08 ч. 2932 / 155 75
пред./следв.

   Получихме следното съобщение:

Fest Team представя:

Сензационните BRING ME THE HORIZON на Hills Of Rock 2024

Британците са хедлайнери на втория фестивален ден в Пловдив

На 26 юли 2024 Bring Me The Horizon идват за първи път в България като хедлайнери на Ден 2 на най-мащабния ни фестивал за рок и метъл музика Hills Of Rock в Пловдив.

С номинация за Grammy и току що спечелена награда BRIT, с над 5 милиона продадени албума глобално, aрмия от фенове, разпродадени турнета в цял свят, мултиплатинените Bring Me The Horizon идват в България, когато са на върха на славата. Започналите като непретенциозна deathcore група от Шефилд, BMTH не просто достигат световен успех, а го правят със замах, като се превръщат в една от бандите с най-силно въздействие върху цяло поколение фенове и изпълнители в различни музикални жанрове и буквално пренаписват определението за това какво означава да бъдеш част от модерната метъл сцена.

Oli Sykes и компания не само излъчват необуздана енергия и предлагат зашеметяваща сценография, анимация и пиротехника на живо, звукът и продукцията им преосмислят жанра. Фенове на експериментите в музиката, BMTH си колаборират предизвикателно с поп звезди като Ed Sheeran, с екстремни артисти като Dani Filth от Cradle of Filth, дори включват и български фолклорни мотиви от народната песен „Ерген Деда“ в един от най-успешните си сингли Parasite Eve.

Ангажиментът на Fest Team е да продължи да предоставя най-доброто от международната и българска музикална сцена, гарантирайки на публиката вълнуващи и незабравими моменти по време на събитията си с артисти и изпълнения на световно ниво. Така, към вече обявените КoЯn, Spiritbox и Loathe за първия фестивален ден на HILLS OF ROCK, 25 юли, към най-големия български фестивал за рок и метъл музика, се присъединяват и сензационните Bring Me The Horizon като хедлайнери за 26 юли.

Bring Me The Horizon имаха турбулентен старт на годината – след раздялата в края на миналата с Jordan Fish, дългогодишния кийбордист на бандата, отложиха за това лято издаването на новия си албум Post Human: NeX GEn, за да са сигурни, че той ще бъде на „нивото, от което ние ще сме напълно доволни“ по думите на фронтмена Oli Sykes и пуснаха енергичен нов сингъл Kool-Aid – достатъчно добра заявка за стандарта му.

Припомняме, че на 25, 26 и 27 юли 2024, освен световните артисти на основната сцена, на Гребната база в Пловдив ще има и още две партньорски сцени, „На Тъмно“ и „Строежа“, чиито участници ще бъдат обявени скоро. Hills Of Rock 2024 във фейсбук е тук: https://fb.me/e/37c7fKVdF.

Билетите за Hills of Rock 2024 се продават с бързи темпове – след разпродадените категории за членове на лоялната програма Fest Club, в продажба са последни Early Bird тридневни и еднодневни билети. Пропуски за най-големия фестивал за рок и метъл у нас можете да откриете само в мрежата на Ticket Station.

Hills Of Rock 2024 се организира от “Фест Тийм” ООД, част е от програмата „Наследство 2023“ на Фондация „Пловдив 2019“ и се осъществява с подкрепата на Община Пловдив.

За още новини следете festteam.bg, hillsofrock.com и ticketstation.bg, социалните мрежи и събитието във Facebook за най-актуална информация.

 

bring me the horizon poster hills of rock

bring me the horizon



Коментари   (75)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Alferuss 8.04.2024 11:21:41 отговори + 0 0
По важното е че ще има Sofia Metal Fest за вас дъгички има Хилс тази година Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

!?!?!? 15.03.2024 12:00:38 отговори + 4 0
Домъкни ми хоризонта не са лоша група, но нема да се мъкна до Пловдив само заради тях.
Края на месеца отивам да гледам дядо УДО, после ще видим.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Не е фест това 8.03.2024 23:49:25 отговори + 7 12
Поредни концерти не са истински фестивал. Любима група са ми, но все пак ще пропусна. Има къде да се гледат на по-цивилизовани места. Тук са надули цените на макс, но продукта и обслужването, които предлагат са доста по-мизерни. Rockstadt, BA, Metal Dayz всичките предлагат в пъти повече от нашенците, а не излизат толкова по-скъпо, особено на палатка. Но там получаваш повече за парите си. Тук само науредици и хедлайнер, нищо повече. На BA бирата беше по-евтина от на хилсчето… Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Фест е това 9.03.2024 03:37:37 + 9 4
Поредни концерти е това, което имаше в Каварна. Това е като Спирита в Бургас - няколко сцени и много повече групи. Баш фестивал е. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Футболен фен 10.03.2024 13:14:16 + 3 5
Явно не си ходил другаде. Иди и виж и ще разбереш, защо много хора казват, че това не е фестивал.

Технически никой не може да ги спре да го наричат фест. То и на каруца можеш да и кажеш кола. Това не означава, че реално каруците са същата категория като колите. Все едно да сравняваш отбор от българското първенство с Ливърпул или Ман сити от английското. Съвсем различно животно са.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Стронций84 10.03.2024 16:30:08 + 2 2
Винаги съм си знаел, че футболните фенове са гении.
Даваш ли си сметка какво казА?

Каза, че Сити и Ливърпул и българските отбори не играят футбол и не участват в едни и същи турнири. Я да видим какво има тук:
ЦСКА – Ливърпул (1981)
ЦСКА – Ливърпул (1982)
Левски – Ливърпул (2004)
ЦСКА – Ливърпул (2005)
Лудогорец – Ливърпул (2014)

Я кажи гений невиждан - как така Ливърпул е идвал в България 5 пъти да играе с отбори, които не играят футбол и в турнири, в които тези неиграещи футбол отбори играят.

Казваш също и че като Маракана e събирал 200 хил. души през 50-те години, то стадионите, които събират 2-5-10 хил. души не са стадиони. Че и 20-50 хил. да събират - пак не са стадиони.

Когато тука сте дошли 2-3 души да плюете някой промоутър (ако изобщо сте 2ма - 3ма, а не един и същ) говорите глупост през глупост.

Браво, Гении Невиждани!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MaxXx 8.03.2024 20:56:10 отговори + 6 7
Браво на организаторите! Аз очаквах А7Х и LOG, но и тези са стабилни! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Andi 7.03.2024 18:28:09 отговори + 12 21
Какви са тия анонимници бе????? Дъно !!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Tutur 7.03.2024 21:23:07 + 4 2
Кажи сега за Кофи 19 и как никога повече няма да има концерти, Тoни Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Гуджо 22.03.2024 15:24:07 + 0 0
Абе, може да не ги харесвам, но трябва да живееш в пещера да не знаеш кои са Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

смешко 7.03.2024 11:38:07 отговори + 21 16
Поздравления на "странник".
Счупи се 2 дни да лъже и маже и да плюе организаторите. Че нямало нищо след Корн, че нямало да има фестивал. Сега вика "най-зле пазената тайна в последния месец".
И бил "чакал третия хедлайнер".
Баси *******
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Наблюдателен 7.03.2024 12:34:09 + 14 17
Аз фестивал не виждам, а концерт на 2 групи + 2 съпорт на 1-та. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

смешко 7.03.2024 14:02:09 + 17 14
А аз виждам 10 коментара на "Наблюдателен", на който нещо не му харесва тук. Ама всеки 5-ти / 6-ти коментар е негов, за да ни обяснява колко кофти било това събитие.
Изводът е лесен.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

странник 7.03.2024 14:22:47 + 16 19
отношението на организаторите си заслужава точно плюене, да ти кажа.

но когато докарат група като тази, няма какво да си кривя душата, освен да им кажа "евала".

нищо друго не се променя обаче - нито комуникацията е на ниво, нито организацията, нито нищо.

мълчахте над два месеца и избягвахте отговори и въобще контакт с феновете, което няма как да не постави под съмнение въобще дали фестивал ще се проведе.

къде са останалите обявени банди, 3 месеца и 27 дни преди фестивала?! за три дни имаме два хедлайнъра и два подгряващи за първия ден. за сметка на това, вдигаме цени.

иначе на всеки, който следи какво се случва в региона, ни беше ясно кои са потенциалните имена, които ще обявите (ако въобще обявите нещо).
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Наблюдателен 7.03.2024 15:43:37 + 11 14
Казал съм какво не ми харесва - организацията и отношението на промоутъра към феновете. Групата ми харесва. Намери кое е добре организационно на това събитие. Ще се радвам да чуя и другата гледна точка. Особено след като в България за 6 групи на този организатор плащаме повече от билет за 6 + 160 навън.

Изводът е лесен.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Футболен фен 10.03.2024 13:16:04 + 2 0
Липсата на отговор е показателна. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Важно 7.03.2024 10:19:39 отговори + 6 13
Важно е да отбележим, че дата за България все още не присъства на сайта на групата. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Така ли? 7.03.2024 10:28:35 + 15 2
Важно ли е? Колко да е важно? Много по-важно е да отбележим, че групата потвърди участието си със пециален пост във ФБ и там датата присъства:

https://tinyurl.com/ms46edxh
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Hellraze 6.03.2024 22:04:04 отговори + 16 7
Как може да са обявени само 3-4 групи за "грандиозния" "фестивал" 2-3 месеца преди началото? Както се писа по-долу, за нормалните фестивали половин година преди събитието са ясни поне 90% от групите. Да не говорим, че все по-често срещам дати за месец декември на доста групи. На Запад, де Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

??? 6.03.2024 22:38:56 + 8 10
Ето така:

Spirit of Burgas" с ново лого, обявяват утре първите шест изпълнители
28 мар 2013, 17:35 ч.

Пък да не би на Спирита да нямаше десетки групи?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Hellraze 6.03.2024 23:52:23 + 5 5
Е явно такава е практиката в Булгаристан или Бантостан, макар че уж сме в ЕС Все още много изоставаме във всичко, може би тайа е било на Запад преди 50 години : Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

??? 7.03.2024 07:29:51 + 12 2
Що пък трябва непременно да извеждаш правило? Веднъж практиката е такава, веднъж не е такава. Както се случи.
Или пък отиди в Института по метрология и задай стандарт. Колко точно време преди един фестивал трябва да бъдат обявени 10% от групите, 20% от групите, 50% от групите и накрая 100%. И който не спази стандарта да го глобяват
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Hellraze 7.03.2024 08:24:49 + 8 4
Да, явно с едни промоутъри е така, а с други е иначе. Факт е, че хората искат да знаят по-отрано групите. Разбира се, в България нищо не трябва да ни учудва вече, но явно все още ни учудва Друго си е, ако не знаехме как се случват нещата на Запад, Север и Юг, както беше преди 35 години, например. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Trapeze 7.03.2024 09:10:11 + 10 1
Hellraze, да не забравяме и далечния изток, все пак там е Япония. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

messi 6.03.2024 20:42:18 отговори + 8 10
Очаквам следващия хедлайнер да са East 17... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Sixxx 6.03.2024 17:47:55 отговори + 22 5
Не ги харесвам и няма да отида да ги гледам. Освен ако няма някое впечатляващо име третия ден, ще отида само на Корн. Без съмнение обаче това е супер актуална банда, която не е идвала в България, така че няма какво да се оплакват хората. Хедлайнери са на Граспоп и Нова рок. Така че са си голямо име. Въпрос на вкус. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Иван 6.03.2024 17:27:22 отговори + 8 11
За две години чакане - толкова. Нямам търпение да пропусна алт бандите, топлата бира Каменица и прахоляка. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

RockFan 6.03.2024 17:09:55 отговори + 5 9
Готина група, но не са мойта група. Продължаваме напред с чакането на Gojira или TOOL. Дано поне едно от двете имена ни огрее таз година. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Stinkfist 7.03.2024 08:48:48 + 2 1
Няма Tool брат ми тия пичове искат крупни суми само в чужбина за Tool Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

CoreyT 7.03.2024 11:23:53 + 2 1
И Gojira няма...Просто мисля, че няма да са в Европа това лято. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

DedoUndeado 6.03.2024 14:13:40 отговори + 30 7
Тая година ше се ходи при братята румънци на Rockstadt Extreme Fest. 5 дена-100 групи. За всеки по нещо. 400 лв билет с включено място за къмпингуване, без него е по-евтин. Това е феста! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Dude 6.03.2024 14:21:26 + 16 2
Румъния е доста по-напред от нас във всяко отношение, по-долу видях и сравнения с Wacken, което ме разсмя. Тук се мрънка по повод участието на съвременна група в Бг фест - това ни е нивото. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Hater 6.03.2024 15:28:36 + 30 27
И тия групи в Румъния или вече сме ги гледали на хилса или са някакви новоизлюпени кресльовци. Въобще не е впечатляващ фестивала. Цената е ок, но не си струва пътя, за да гледам някаква смеска от предходния хилс и тазгодишното мидалидаре. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Dolk 6.03.2024 15:56:57 + 20 24
@Hater "да гледам някаква смеска от предходния хилс и тазгодишното мидалидаре."
Я си свери часовника малко ... В Румъния ще се изспият групи, които не само че не са свирили в България, ами няма и да дойдат - и утвърдени имена и свежи проекти от всякакви стилове... Виж цената на билета и си прави сравнения с нашия "фест" тук ...
https://rockstadtextremefest.ro/bands/
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Гуджо 22.03.2024 15:28:27 + 1 0
Долк - Прав си! Май някой е слушал Kampfar?Страхотна група, но тук едва ли е известна. Не ми се вярва да дойдат. И аз бих отишъл в Руминия на техните фестове, ако мога. Тук е трагедия. Фестовете в Холандия, Финландия, Германия, Чехия според мен са сред най-добрите. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

............. 6.03.2024 14:00:21 отговори + 17 5
Айде сега и Parkway Drive Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

CoreyT 7.03.2024 11:20:59 + 1 1
Абсолютно подкрепям!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ion 6.03.2024 13:58:45 отговори + 19 14
И Слейър да се съгласят да свирят на хилса, пак ще има мрънкачи.
BMTH са по метъл от доста групи от тяхното поколение, които са набедени за такива.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Наблюдателен 6.03.2024 14:02:13 + 16 11
Групата е жестока, спор няма. Актуална, добра и със зашеметяващо шоу на живо. Заслужава си да се гледа. Проблемът е организацията. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тори Кейлър 6.03.2024 13:33:57 отговори + 26 10
Хората два профилирани фестивала обявиха. Кеф ти рак, кеф ти риба. А някои продължават да се джафкат като незадоволени лаборантки. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Набдлюдателен 6.03.2024 13:48:48 + 19 24
Аз тук фестивал не виждам, а по-скоро концерт на 4 групи. Да се подиграват с феновете и да им кимаш повече те прави незадоволена лаборантка. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тори Кейлър 6.03.2024 13:55:38 + 13 9
И имаме разпознал се и тънкообиден! Хахаха Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хаха 6.03.2024 13:58:07 + 6 7
"Припомняме, че на 25, 26 и 27 юли 2024, освен световните артисти на основната сцена, на Гребната база в Пловдив ще има и още две партньорски сцени, „На Тъмно“ и „Строежа“, чиито участници ще бъдат обявени скоро"

А тука какво виждаш?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Наблюдателен 6.03.2024 13:58:38 + 13 19
Жалко, че не разбираш, че организаторът обижда всички фенове. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Наблюдателен 6.03.2024 14:00:29 + 8 13
Ха-ха, нещо за цените по-долу? Тук виждам поредните празнословни обещания, които накрая ще бъдат запълнени с пълнеж, че да не се мине някой с хонорарите. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

странник 6.03.2024 14:06:23 + 35 40
абе, има нещо вярно в това, че в България е много криво разбирането за фестивал.

тук събираме в три дни, три хедлайнъра и подгряващите им, които обикалят на самостоятелни концерти в съседните държави и го кръщаваме фестивал, което в "белия" свят би било направо смешно. най-много, за да не изглежда баш като самостоятелен концерт, ще наблъскаме пълнеж от местни банди, които иначе свирят пред 50-100 човека в малки клубове.

има още бая път да извървим до това да видим голям многодневен фестивал с няколко сцени, на всяка от която да свирят чужди банди. тогава вече ще призная местните организатори.

разбира се, и този формат си има недостатъците. на "истинските" фестивали бандите свирят "фестивалните" си сетове, които обичайно са около 30-40 минути, съответно ако си дошъл да гледаш конкретна банда, може да останеш и разочарован, защото изживяването няма да е баш като на самостоятелен концерт със сетлист от 12-15 песни. друг минус може да е това, че е доста изморително за човек да бъде на многодневен фестивал и към края вече си смазан, колкото и да те кефи преживяването и музиката. а пък ако си решил да живееш в "окопни" условия и да спиш на палатка в къмпинга на фестивала, съвсем може да го закъсаш, особено ако се развали времето. въпреки всички тия негативи, все си мисля, че е възможно да се организира нещо такова и у нас, стига някой да се престраши. в съседни държави вече се случва.

нека да видим какво са ни подготвили Фест Тийм като други имена, искрено ми е интересно. евала, че няма да отменят фестивала (както очаквах, покрай всичкото им мистериозно мълчене), че даже и BMTH ще докарат.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Псевдо метъл 6.03.2024 13:22:28 отговори + 27 23
Fest team привлякоха ЛГБТ общността. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хаха 6.03.2024 13:33:55 + 22 13
Чакай бе, още не са поканили Роб Халфорд. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Сокол 6.03.2024 13:14:34 отговори + 27 2
Не ги слушам, но са много актуална и популярна група в света в момента. На феновете им - честито! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Hater 6.03.2024 13:13:58 отговори + 24 3
Не съм им особено голям фен, но се радвам, че ще видим едно истински релевантно име с много фенове. Да не говорим, че група като тях точно е огромна рядкост да дойде. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

странник 6.03.2024 13:05:36 отговори + 20 29
най-зле пазената тайна в последния месец

хубаво де, аз лично съм доволен, че ще слушаме голямо и актуално име в БГ.

чакаме третия хедлайнър и най-накрая да видим кой друг, аджеба, ще свири освен тия хедлайнъри. те подгряващите ще излязат по-добре пазена тайна от самите хедлайнъри.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Tyr 6.03.2024 13:01:56 отговори + 7 0
Тоталштета е българска група. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dc cooper 6.03.2024 12:43:00 отговори + 10 24
Б авно , но славно Хилсът "върви" към ......залеза ! С болка казвам това , но не става въпрос само за групите . Жалко ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Dude 6.03.2024 13:05:51 + 32 10
Как по-точно залязва? Като това е най-актуалната и широко популярна група, която е идвала досега? Hills няма претенции да покрива обскурните музикални вкусове на всеки метъл фен, ако сте забравили, има си специализирани фестивали и за блек и за дет, при това не чак толкова далече от Бг, ако това е проблема отново. Имаме си и Мидалидаре за конкретен сегмент фенове, Hills се опитва да е широкоспектърен. Да не говорим колко врати отваря идването на популярни в момента банди. А и младите това харесват, нека има и за тях нещо, все пак. Говоря като дет и блек фен. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

!!! 6.03.2024 12:35:43 отговори + 17 17
Смях Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

We Floydians 6.03.2024 12:34:25 отговори + 18 17
Трагедия... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Крацер 6.03.2024 12:27:45 отговори + 25 20
Тва не е метъл, кви са тея на снимката ве, бахти смешния фест Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Dude 6.03.2024 13:15:29 + 15 17
Кое е метъл, господине? Напомням, че годината е 2024. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Panther 6.03.2024 13:46:03 + 10 18
Остави го тоя разбирач, той си живее в 1984г. и не е мръднал 'ич. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Крацер 6.03.2024 14:19:33 + 20 12
тия и през 2042 година пак няма да са метъл Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Stinkfist 7.03.2024 08:50:58 + 10 3
Приятел казва се Hills of rock никой не е казал че трябва да е метъл Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Dolk 8.03.2024 14:47:01 + 1 1
https://www.metal-archives.com/
Да, липсват в енциклопедията и определено не са метъл.. Но все пак това е рок фест.
"Metalcore and deathcore are only allowed on the site if the moderators consider at least one album "clearly more metal than core", examples being Killswitch Engage, As I Lay Dying, After the Burial, Carnifex, All Shall Perish, The Red Chord, and Despised Icon, while other bands such as Bring Me the Horizon, Converge, ..."
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Panther 6.03.2024 12:23:11 отговори + 17 13
Браво, доста добре, ще ги гледаме, правят яко шоу на живо. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хаха 6.03.2024 12:17:11 отговори + 29 5
Ако още не си осъзнал - Korn вече са пенсии Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-елек 6.03.2024 12:15:00 отговори + 14 38
Можело значи.Хоризонта,Корн,Spiritbox.Няма пенсии,няма викинги,няма обърнати кръстове.Топ. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Наблюдателен 6.03.2024 12:20:50 + 31 42
Кое му е топ? Комуникацията с феновете ли, скимтенето за пари ли, оргнаизацията на феста ли? Единственият фест в Европа, който няма обявено нищо за палатки, транспорт - ей така от кумова срама. Събрали 4 групи, 2 от които са съпорт на Корн така или иначе, а цената като за фест на запад. Всичко ще е пълнеж явно с изключение на още 1, 2 имена, които я ги чуем до май, я не. Тези са престъпно некомпетентни. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хаха 6.03.2024 12:23:44 + 6 15
"Комуникацията с феновете"

Я изведи критерии формула от някой световен фестивал - Рок Ин Рио, Вакен, Глостънбъри и т.н. - Каква е тяхната "комуникация с феновете"
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

*** 6.03.2024 12:40:57 + 4 6
Какви палатки и транспорт за Hills of Rock Plovdiv те гонят ? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Наблюдателен 6.03.2024 12:44:11 + 41 46
Ето ти примерно изброяване:

Хелфест - Дати за догодина веднага след края на изданието. Без риск от пропадане. Билети се разпродават на една обявена цена. Целият лайнъп се комуникира ноември-декември, за да могат хората да се подготвят. Който иска да си продаде билета, става през платформа на фестивала, за да няма печалбарство. Всички детайли по организация са кристално ясни. Транспортът отвсякъде е уреден.

Граспоп - отново известни дати. Билети се обявяват и продават на 1 цена, 1 седмица преди да започнат обявяването на групите. 80 % от групите заедно с 8-те хедлайнъра се обявяват ноември-декември. Разнородни опции за къмпингуване за пътуващите от чужбина.

Рок ин Рио - целият лайнъп се обявява почти година по-рано. Всичко е известно и ясно по организацията също.

Хората ти предоставят ясна информация, за да може да плануваш като нормален човек.

И преди да кажеш, че цените са други - ето ти я съпоставката с България и някои от групите на Граспоп 2024:
1. Брус Дикинсън - 88 лв.
2. Мегадет - 110 лв.
3. Кори Тейлър - 100 лв.
4. ФФДП - 110 лв
5. Джудас (още неофициално) - 100 лв.
6. БМТХ - 140 лв.

Само дотук: 648 лв. Това е без да добавям организираните индивидуални концерти от други промоутъри.

Цената на Граспоп за всички дни: 309 евро или около 615 лв. Само че там имаме освен тези 6 още 160 групи като TOOL, Alice Cooper, Scorpions, Machine Head, A7X, Uriah Heep, Limp Bizkit, Heart, Architects, Electric Callboy и кой ли още не.

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Наблюдателен 6.03.2024 12:50:28 + 10 16
Именно, че палатки няма да не се мине случайно оргнаизаторът да похарчи за нормален фест, а не поредица концерти.
Транспорт като на всяко голямо събитие - организация, фестивални линии - ей така нещо за феновете, ама защо ли? Само разходи са това.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dominici 6.03.2024 15:25:31 + 10 7
@Наблюдателен Ти живееш на някакъв друг свят. Ти осъзнаваш ли, че фестивал в България и фестивал в централна Европа са две различни неща? На всички групи им е по-удобно да ходят там. В България - не. Ние географски сме неудобни. Второ - ние нямаме толкова фенове. Да, на Хелфест много идват от чужбина, но преди Хелфест да стане Хелфест, са разчитали на местните фенове. Франция е близо 70 милиона, а ние по-малко от 7. Трябва маса! Трето - ние нямаме тази покупателна способност. Зарежи билета - той не е толкова скъпата част. Ти ще дадеш ли 10 евро за бира? Защото тя е толкова. Колко хора ще дадат? Такива фестове разчитат много на големи спонсори - на алкохол, на храна. Такива, които ще покрият всъщност 50% от сметката, но пък ще вземат много от 100 000 фена, които ще ядат и пият и харчат по 100 евро на ден. Условията не са същите, ти си тръгнал да сравняваш как организаторите у нас били зле. Зле са, но си има много причини това да е така. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Наблюдателен 6.03.2024 15:55:04 + 13 16
@dominici Човекът преди мен ме помоли да дам сравнение с фестивали навън за комуникацията. Добрата комуникация не струва чак толкова много, че да не може да се възприеме от бг промоутърите. Няма да измислят топлата вода. Все пак и 1-2 тукашни се справят добре с това.

Пределно съм наясно, че са различни неща тези фестивали, но добри практики могат да се взаимстват. Географското удобство зависи от тур разписанията на групите. Като има наоколо големи фестивали в Румъния и Гърция - нормално да има и в БГ.

Бирата на Хелфест е 6.66 евро. На пантера миналата година (отново същият организатор като на Хилс) беше 8лв. Разбира се без касова бележка и само кеш - защо му е да е удобно на фена.

Договарянето на спонсори е до капацитета на организатора.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Trapeze 6.03.2024 18:01:32 + 12 6
Елечест, Корн са трийсетгодишна група от над петдесетгодишни чичаци. Не знам на кого викаш пенсии, но определено трябва да се ориентираш към по-актуални групи, стига живял в девeтдесетте, най-ужасното време за музиката. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Dolk 8.03.2024 14:57:13 + 2 5
Trapeze, ти ненормален ли си бе момче ? "90те най-ужасното време за музиката" ...
Korn са велика група, която заслужава уважение.
Като им стигнеш годините кой знае каква жалка картинка ще представляваш ако изобщо ги доживееш в това смотано време, чичаци били ...
Направо от сега се гръмни, няма смисъл това твое празно съществуване ...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Феникс на грил 8.03.2024 19:15:47 + 7 0
Bring me the Horizon - група, основана преди двайсет години.

Korn - група, основана преди трийсет и една години.

Slipknot - група, основана преди двайсет и девет години.

Младежи, дума да няма...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".